Hoe vaak leveren mijn dienstverleners conform afspraak? Hoe flexibel is mijn dienstverlener in geval van uitzonderingen? Hoe klantgericht gaat mijn dienstverlener met mijn klanten om? Heeft mijn dienstverlener de juiste kennis en middelen in huis om aan mijn wensen en eisen tegemoet te kunnen komen?
Voorgenoemde indicatoren bepalen het algehele beeld van een dienstverlener maar het zijn ook meetbare gegevens die vaak verrassende uitkomsten tonen. Niet zelden is het beeld van een dienstverlener binnen een organisatie sterk afwijkend van de daadwerkelijke prestatie en dat is ook niet zo vreemd want een negatieve ervaring blijft vele malen langer in onze geheugen hangen dan een positieve.
Geraedts Business Experts verzamelt en analyseert deze gegevens op basis van gestandaardiseerde processen waaronder periodieke auditering en dagelijkse metingen op zendingsniveau.
De uitkomsten vormen de basis voor verbeterplannen die voor u resulteren in efficiëntere processen, helderdere communicatie en een kwalitatief hoogwaardigere service en aangezien leveranciersmanagement geen eenmalige actie is bieden wij u tevens een aantal handvatten en methodieken waarmee u eenvoudig uw dienstverleners kunt aansturen teneinde continuïteit in de kwaliteit te waarborgen voor de lange termijn.